tisdag 2 oktober 2012

Veckans Skiss # 40

En vecka med en av våra nya inspiratörer!!! Här kommer en presentation av henne:


Namn/Nick: Jenni/Allram 

Blogg/Hemsida: www.mittscraprum.blogspot.com


1. Vem är du? 
En galen scrapnörd ända ut i minsta cell. Ska bara ... heter det väl. 

2. Vad betyder scrappandet för dig? 
Allt. Jag har scrap i hjärnan alltid känns det som. Tur att man har likasinnade vänner som vet vad som är viktigt i livet. 

3. Är du kreativ på något annat sätt? 
Hinner inte men jag har provat det mesta utom att virka och måla tavlor. Blir inte bra helt enkelt. 

4. Har du någon favoritprodukt/sak/teknik som du ofta använder? 
Jag älskar blommor. Allt går att fixa med en blomma eller två. Det händer att jag scrappar en LO utan blommor men blir då ganska chockad. Haha. 

5. Var hämtar du din inspiration? 
Jag surfar runt på olika bloggar och snappar hela tiden upp ideer. Lite här och lite där. 

6. När scrappar du som bäst. 
Jag tror jag har scrappat alla tider på dygnet. Jobbar skift så då får man scrappa på olika tider. Funkar bra vilket som men en helt ledig dag är det klart bästa för mig. 



Jennis läckra skiss

Jennis tolkning

Jeanette

Maya


Lotta

Tanja

Ulrika

Jennie

Vem blir den lyckliga ägaren till Jennis fina RAK??? Det kan bli du?

Fast då måste du länka nedan eller maila ditt bidrag till veckansnyaskiss@gmail.com innan måndag 8/10!!!

GO FOR IT!!!




Inga kommentarer: