tisdag 4 september 2012

v. 36 Lotta

Ny vecka och ny skiss! 
Vår VS-Lotta står för skissen idag. För er nya läsare, kommer 6 snabba om henne:

Vem är du? 
Jag är Lotta, brukar kortfattat beskriva mig själv som tvillingmamma, pedagog, scrappare och hobbyfotograf. Bor strax utanför Malmö med mina härliga pågar och en tjock katt. 

Vad betyder scrappandet för dig? 
Scrappandet är nog min terapi, det är skönt att sitta och scrappa och låta tankarna flyta fritt. 

Är du kreativ på något annat sätt? 
Jag är nog egentligen en kreativ människa, och har många idéer, men hittar sällan tiden till mer än scrapbookingen och resten av livet. 

Har du någon favoritprodukt/sak/teknik som du ofta använder? 
Jag är lite av en periodare, men ja, thickers eller andra stickersalfabet hittar man nästan alltid på mina LOs. Ett tag gjorde jag inte en LO utan stickers och någon chipboard, och just nu är det färgskvätt, stämplar och washitape som gäller! 

Var hämtar du din inspiration? 
Just nu hittar jag mest inspiration hos mina DT-kollegor här på Veckans Skiss, och hos er läsare när ni laddar upp era tolkningar! 

När scrappar du som bäst? 
Jag scrappar som allra bäst på scrapträffar, eller med deadline. 



Jag tycker att ni ska ta en titt förbi i Lottas blogg och glöm inte att lämna ett spår efter er!


Här har vi Lottas roliga skiss:




Så här snyggt fick hon till det när hon skapade efter sin egen skiss:



Här har vi teamets tolkningar som vi hoppas ska inspirera:
Jennie

Marja

Charlotte

Ann-Louise



Nu vill vi se era tolkningar!


Länka till ditt bidrag senast 10/9 kl 23:59 för att vara med och slåss om Lottas generösa RAK. Det går även bra att maila ditt bidrag till veckansnyaskiss@gmail.com



Det finns fortfarande chans att söka till vårt DT-call - MER INFO HÄR


Inga kommentarer: