söndag 10 juni 2012

Lotten som kom bort

ja, i förra inlägget skulle det var med en film men halva inlägget försvann och kom inte med, ibland gör Blogger lite som det vill eller så fumlade jag till det;-) Kommer ni ihåg min pälskantade assistent?? Idag har jag en annan assistent, även hon med pälskant;-) Ni scrappade ihop en hel skål med lotter, närmare bestämt 68 st med de som kommit i mailen  och det är vi sååå glada för att vi bestämde oss för att dela ut både en lottvinst och en utvald vinst. Vi kommer att göra precis samma sak i den kommande sommartävlingen som presenteras lördag 16 juni. 


Den här gången hade jag ingen kamerassistent vilket betyder att jag inte är med på bild men det kan ni kanske leva utan???



Japp, det är alltså ANN-SOFIE GRANATH
som vunnit lotten och ett kit från 7 dots studio!



STORT GRATTIS
ANN-SOFIE!!!
maila oss på veckansnyaskiss@gmail.com

Ni andra ska inte bli nedstämda, ni kan scrappa den HÄR skissen eller ladda 
inför sommartävlingen;-)


Inga kommentarer: