tisdag 8 maj 2012

Vecka #19


Tisdag! woop woop!

Denna vecka Är det Linda som står för skissen. 

Så här berättar Linda lite kort om sig själv:
Jag är en 35-årig tjej och mamma till två busar, 6 och 9 år gamla. Arbetar som fritidspedagog. Gillar styrketräning, fotboll och praktiskt taget allt som har med skapande att göra.
Scrappandet betyder avkoppling för mig. Jag kan släppa allt runt om mig och gå helt upp i scrappandet för en stund.
 
Jag är något av en periodare när det gäller skapande. Allt från att teckna, texta, måla till att sy sticka virka. Har nyligen påbörjat en fotokurs.
Jag gillar rivna kanter och älskar att "distressa". För tillfället är jag väldigt förtjust i fjärilar i alla möjliga former.


Jag får mycket inspiration av att surfa runt på olika bloggar och sidor med scrapbooking men också av fina foton och papper.
Jag scrappar som bäst när jag har införskaffat lite nya papper och har bra musik på. Gärna i sällskap av andra scrappare.


Lindas tolkning av sin skiss

Såhär tolkade några i teamet skissen:

Jennie

Lotta:

Anna:

Nu saknas bara din tolkning! Du länkar med länkverktyget eller mailar till oss på veckansnyaskiss@gmail.com 
senast måndag 14/5 kl 23:59 
Den som blir vald till

får den här superfina RAKen av Linda:

Jag har ingen blogg,  men jag vill också visa min tolkning.
Absolut, inga problem, vi vill gärna se ditt bidrag. Det går bra att maila din tolkning till veckansnyaskiss@gmail.com  glöm inte att förminska din bild till 500 pix på bredden.

Tänk på att det går lika bra att länka till ditt Flickr -konto eller om du har tumblr.
Har du en Iphone och använder dig av Instagram? Logga in på ditt konto på deras www-sida, och länka dit.

Bra att tänka på när du länkar

Länka till inlägget där din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album
Om din bild är minst 700 pixlar på bredden kan vi visa upp ditt alster i bloggen extra stort, det är ju kul :)

Jag hoppas ingen har missat månadens sponsor och att varje bidrag ni skickar in denna månaden blir en lott! Mer info om det hittar ni HÄR








Inga kommentarer: