tisdag 31 januari 2012

TIsdag = Ny skiss!

Vecka #5 - Lotta
Nej, det är inte vår DT-Lotta som står för skissen denna veckan, de går under samma namn dock och kan därför göra det hela lite förvirrande.

Det är Lotta Leandersson Torén som har skissat åt oss denna veckan och det är ju inte illa det! bara färgerna på hennes skiss inspirerar tycker jag.

Så här berättar Lotta lite kort om sig själv:

Vem är du? 
En snart 37-årig två barns mamma, gift med Aleks. Jobbar som förskollärare
Vad betyder scrappandet för dig? 
Att få sitta och scrappa blir som en flykt från verkligheten från alla måsten
Är du kreativ på ngt annat sätt? 
Det går lite i omgångar men tycker även om att pyssla med pärlor, virka, göra kort och även fixa i trädgården med blommor.
Vad har du för favorit -produkt/sak/teknik som du ofta använder?
Här måste jag nog säga bling och knappar är mina favoriter
Var hämtar du inspiration?
Älskar att titta i tidningen scrapbook trends
När scrappar du som bäst?
Gärna när jag är själv vaken men annars tycker jag om att sitta och scrappa med andra.

Så här har Lotta tolkat sin egen skiss:



och så här tolkade några av oss i teamet skissen

Jennie


Anna

Ann-Louise

Susanne

Charlotte

Marja

Lotta

Fia


Generösa Lotta bidrar med en RAK till den lyckliga som blir veckans val


Länka era bidrag senast Du har fram till måndag kl 23: 59 på dig att tolka och länka hur ni går till väga kan ni läsa mer om HÄR

Om du inte har blogg går det bra att maila ditt bidrag till veckansnyaskiss@gmail.com


Inga kommentarer: