tisdag 20 december 2011

Välkomna hit!


Vi är väldigt stolta över att få ta över Veckans Skiss och vi tackar Linda och Fia för allt jobb de lagt ned fram tills 2011. Det här är Veckans Skiss i ny förpackning men med nästan samma innehåll. En nyhet är att den som blir Veckans Val får en liten RAK på posten och sedan har vi även Månadens Val (det alster vi fastnat mest för under månaden) som vinner ett pris från en sponsor. Nytt är också att du som ritar Veckans Skiss får en skrytbanner som tack för att du varit GästDesigner hos oss. Du kan läsa om alla nyheter och hur det går till på de olika sidorna ovan.

För att fira den nya förpackningen bjuder vi på en rejäl blogcandy! Vi vill förstås att du skall fortsätta att titta in här varje tisdag och bli inspirerad. För att vinna candyn gör du följande:

1 lott:    kommentar i bloggen
2 lotter: kommentar i bloggen + bli fan/följare
3 lotter: kommentar i bloggen + bli fan/följare + länka och  göra reklam för candyn och visa vår logga i din blogg 
4 lotter: kommentar i bloggen + bli fan/följare + länka + göra reklam för candyn och visa vår
logga i din blogg + gilla oss på facebook
Vår candy innehåller en del nytt, en del vintage, metalldekos, bokstäver, blommor, stämpel och lite till...kan du motstå den?

Vi kommer att dra en vinnare och presentera tisdag 3/1 och den veckan (v.1)
har vi dessutom reklamvecka med fler överraskningar så då måste du helt enkelt hälsa på!
Den första skissen presenterar vi v.2!!

Happy Scrapping/Marja & Jennie
               

113 kommentarer:

Malin sa...

Det här låter riktigt spännande! Ser fram emot år 2012 med er!

Malin/malwa sa...

Två lotter avklarade: kommentar och följare. :)

Malin sa...

Åh, nu har jag 4:a lotter:)

lillesmor sa...

Grattis med ny plattform og jeg gleder meg til ny-oppstarten i januar.
Jeg tar 3 lodd:-)
God jul, og et kreativt nytt år.

Tanja sa...

Åh, vad jag tycker att detta är kul! Jag har gjort "allt" utom gillat på facebook(anti facebook). Så det blir väl 3 eller 4 lotter...

allram/ Jenni sa...

Så spännande. Jag har varit en trogen gäst och ni lär nog få se mig igen!!! 3 lotter har jag gjort mig förtjänt av.

Marita Johansson sa...

Spännande.
Har blivit följare och lagt bild med länk i min högra sidebar och även agt eran banner i högra sidebaren.
God Jul & Gott Nytt År
Kramis

isaksson sa...

Vilken godispåse;den måste jag ju försöka bli innehavare av...tihi! Skön känsla när konkreta saker med nya året börjar dyka upp och göra sig förtjänta av en aning längtan. Kärleksfull jul tillönskas er alla som hjälper när inspirationen tryter. KraM!

Chris_P sa...

Jag hoppar på alla lotterna!

Tess Ekwall sa...

ja, jag hoppas oxå på alla lotterna ;)

Nickan73a sa...

jag är naturligtvis med. Ska bli kul att se vad ni hittar på här

monica sa...

Spännande

monica sa...

Spännande

monica sa...

Spännande

Lotta sa...

Så spännande, skall bli roligt att följa er.

Lotta

Ulle sa...

Ska verkligen bli spännande att följa vad som händer här. Har arbetat ihop fyra lotter.

Linda sa...

Så spennende! Jeg kommer til å følge med her fremover, bloggens design er kjempekul!! Er blitt følger :)

-2 lodd-

Anonym sa...

Hoppas på tur. /Ann-Sofie Granath

Tapeten sa...

Hoppas på tur med 4 lotter.

Hegu sa...

Vad roligt med en nystart! Jag kommer att häng med från början...:)
Nu har jag gjort allt man ska för att få 4 lotter utom att gilla på Facebook eftersom jag bojkottar Facebook!

CarpeDiem sa...

Oj vilken fin candy. Kul sätt att starta om på :) Vill gärna vinna!

Gittans Pysselsida sa...

Spännande!
två lotter klara.
// Inga

monica sa...

Åh vad kul! Tar gärna 4 lotter och hoppas på tur!

nedergaard ( Lissy ) sa...

Det lyder så spændende og sikke en super flot candy
Jeg deltager med to lodder forløbig

Christel sa...

Vilken fin logga, har lagt den på min blogg och tror att jag gjort det mesta. Ser fram emot att få tolka era skisser!

Cornelia sa...

Snygg blogg!

Jag älskar att skapa efter skisser, de ger en början, inspiration och skaparglädje för mej, så den här sidan kommer jag att följa med spänning framöver.

Har lagt mej som följare och bloggat om både er och candyn här:
http://raggsocka1.blogspot.com/2011/12/blogcandy-och-nya-skisser.html

Facebook har jag inte, men tre lotter är minsann inte dåligt! Nu slår jag mej ner och hoppas på Fru Fortuna!

God Jul!

Nickan73a sa...

Nu har jag gjort allt och har alltså 4 lotter!!!

Kattiz sa...

3 lotter tack, ska fixa den fjärde ikväll.
Blev följare (visste inte att ni fanns innan )Laggt vanlig länk i min sidebar, och gillat på facebook, och kommentar.
Kram Kattiz

Carina sa...

Hej, 4 lotter tar jag. Har länkat från min sidebar, gillat på facebook och lagt in eran logga i bloggen och sit blivit följare. Hoppas nu på turen.
Kramisar

EmmaB sa...

Oh vilken inspirerande blogcandy! :)
Jag har ingen scrap-blogg men länkade till er från Facebook iaf, så förhoppningsvis blev det lite reklam iaf! Vet inte om det blir 3 eller 4 lotter då men kommentar, följare, länkat från facebook och gillat på facebook. Skulle bli superglad för denna goodiebag för att utöka mitt nybörjarförråd :)
Med vänliga hälsningar
Emma Bengtsson

Annika sa...

Åh, det här låter spännande! :D

Jag har blivit följare, gillat på fb, länkat i min sidebar med info om er bloggcandy, visar loggan i min blogg och nu den här kommentaren. ;)

Tror att det blir 4 lotter. Nu håller jag alla tummar och kikar in här och ser vad som händer!

Kram Annika

pojjo sa...

Åh va kul... detta låter så spännande :D
Har lyckats få ihop 4 lotter.. gör reklam i min blogg
http://pojjos.blogg.se/2011/december/gissa-om-jag-blev.html

är fäljare, har gillar på FB och nu skriver ja en kommentar *ler*
kram

Gittans Pysselsida sa...

Hur många lotter blir det??...följare , lagt in reklam i min blogg och länkat tillbaka....kommenterat här
Facebook har jag inte.
Detta ska bli kul...gillar att jobba efter skiss.
Ha en fin helg // Inga

EmmaP sa...

Jag tar en lott och önskar lycka till med nystarten!

Karin sa...

nytt år, ny start.
Jag tar 3 lotter.
Har skrivit om er i min blogg, skriver en kommentar och är följare genom googlereader.

TessiBessi sa...

Hej hej vilken fin blogg ni har :)

Jag tar 2 st. lotter,

Blivit följare samt att jag kommenterar :)

Stephi sa...

hejsan, jag vill gärna vinna denna jättefina candy! Jag har tagit 4 lotter

Lotta sa...

Kan man annat än bli nyfiken på vad som komma skall?
Har nog lyckats skarapa ihop 4 lotter - gillar er på facebook, skrivit ett inlägg om blogcandyt, har med er logga, blivit en följare och nu till sist skriver en kommentar i bloggen.
Mitt inlägg om er hittar ni här:
http://lottasvra.blogspot.com/2011/12/nyheter-pa-gang.html
//Lotta

Titti sa...

Klart man vill testa . Och 3 lotter ska ge mig på även den fjärde.// Titti

Anna sa...

Gud vad kul med lite nytt! Ser fram emot många inspirerande skisser från er.
Jag tar tre lotter! =)

emeli sa...

åh vilka fina grejer hade varit kul med lite nytt

Unknown sa...

Va kul! Grattis till den nya bloggen! Jag tror jag gjort alla grejjer som krävts och får då 4 lotter! :) /Pia

La Vikinga sa...

HEJ!

Tror at tjag har gjort mig förtjänt av fyra lotter...

Jag har dessutom alldeles nyss upptäckt den här bloggen - hade aldrig ens sett den tidigare...
Kanske för att de flesta inblandade inte bor i närheten så att man känner dem...

La Vikinga

Tussling sa...

Vilken candy. Tar 4 lotter - kommentar, följare, länkat och lagt upp candy och logga i sidebaren och gillat på facebook.

http://tusslingpysslar.blogspot.com/

Spacegirl sa...

Jag är gärna med, jag tar EN lott :-)

Spacegirl_@spray.se

cissi sa...

Jag vill vara med och har tre lotter.

Sandra sa...

Kul, jag hoppas hitta lite mer tid och scrappa efter några av vårens skisser!

Jag har skrivit om er på min blogg och gillat på fb, och dessutom börjat följa bloggen!

Jok_96 sa...

Hej!

Vilken kul sidan, hit kommer jag ofta att gå in.
Jag har "jobbat" mig till 4 lotter och hoppas nu med tummar å tår på en härlig vinst.

Vill önska en riktigt härlig jul.
Kram Johanna

Beatrice sa...

Hej! Vad kul, inte upptäckt denna blogg tidigare men för mig som gillar skisser så är det ju perfekt. Ska verkligen komma tillbaka hit. Självklart vill jag också ta 3 lotter till er generösa candy (har ej facebook så det kunde inte bli 4). Här är mitt inlägg: http://alifeofcrafts.blogspot.com/2011/12/veckans-skiss.html
God jul!

Charlotta sa...

Hej,

spännande !! ser fram emot nytt år, nya skisser....

Självklart vill man ju vara med o vinna, såå, jag slår till med 4 lotter, alla kriterier uppfyllda :-)

Ha en skön Julhelg !

//Charlotta

Hannak sa...

Vad spännande detta nya veckans skiss ska bli. Jag tar tre lotter och hoppas på vinst.

KarinS sa...

Tar gärna 2 lotter :)

Anonym sa...

Tar 4 lotter tack.

Har blivit följare, gillat er på FB, gjort reklarm för er på min blogg

http://helenesscrapbooking.blogspot.com/2011/12/veckans-skiss-i-ny-forpackning.html

och lämnar gärna en kommentar till er här.

Det ska bli kul att se vad ni hittar på. Gillar det nya utseendet på bloggen också!

Marie sa...

Två lotter, klart att jag följer er, wow så kul!

mvh
Marie
mariemarie_@hotmail.com

Johanna1978 sa...

Kommentar, följare, FB-gillarr och gjort ett inlägg + länkat (men det kommer imorgon i ett tidsinställt inlägg)

Millas blogg sa...

Hej!

Vad spännande det ska bli. Har nu gjort allt man ska för att få fyra lotter, så nu hoppas jag på turen att vinna detta härliga blogcandy.

Kram Milla

Märtis sa...

Vilken härlig candy ni har skrapat i hop... och era utmaningar som kommer nästa år ska jag hålla utkik efter. låter jätte spännande.

Jag vill ha 4 lotter
Är följare,
Kommenterar här
Gillar på fejjan
Länkar till er från min blogg med bild och logga

Outi sa...

Härligt med candy! Jag hittade just hit, och det ska bli spännande att komma tillbaka för att hämta inspiration nästa år:) Har stora mängder med foton hemma och är väldigt dålig på att göra layouter, så nu känner jag att jag har kommit rätt!

Har blivit följare, länkat om candyn, och länkat med loggan från:
http://pappersgalen.blogspot.com/

En riktigt härlig jul och nyårshelg önskar
Outi

Terés sa...

Ja, va kul det här ska bli!!! Jag är alldeles ny följare och gillar på FB nu oxå. Har länkat i min sidebar med både bloggcandybild och logga... Så jag slår till på 4 lotter!

God Jul!

Hanna - Rebecca " TheMissHaven " sa...

Åhh, vilken fin candy :) Det är klart Jag vill vara med :)
2 röster...
Kram Rebecca

Lilla07an sa...

Det här kommer bli superroligt att följa. Önskar er all lycka till!
Jag har självklart fixat 4 lotter för det här vill man ju verkligen vinna!!!

Hanna-Marie sa...

superkul med lite förändringar :-)

å god fortsättning :-D

Zima sa...

Åh vilken härlig blogcandy! Tycker om att skapa efter skisser, så "Veckans Skiss" är toppen!

Jag har fixat 4 lotter till mig själv och håller tummarna :)

lavanettan sa...

Detta vill jag absolut inte missa! Två lotter satsar jag på genom att kommentera och bli följare.

Anki sa...

Åh... den här bloggen blir roligt att följa. Jag är så pysselsugen nu efter all julstress. Kanske en liten tjuvstartsskiss nu i veckan bara för att.....? Eller?

Tror att jag lyckades få ihop fyra lotter nu om jag har gjort allt rätt.

God fortsättning på er och lycka till med starten!

Kram från Anki

Annelie sa...

Jag tar gärna 4 lotter tack - om jag nu inte missat nåt :)
Har länkat i sidebaren med både logga & candybild, blivit följare & gillat på FB.
Ser fram emot att följa er!

Johanna Thelin sa...

Åh, vad roligt. Ser fram emot 2012. Jag vill även vara med i candyn. Det blir tre lotter för mig.

Ha det bra!

Hannah sa...

Oj vilket finnt paket ni lottar ut!
Jag har bloggat om det och tagit med en bild på er logga och följer er och så komenterar jag nu! Det blir tre chanser! Woho!

Puman78 sa...

Kul! Ser verkligen fram emot ett år med veckans skiss.
Jag tar alla lotterna och hoppas på tur, godiset är ju verkligen helt underbart :)

Anna sa...

Detta skall bli kul! Jag har nu fyra lotter och håller tummarna för min tur!
http://scranna.blogspot.com/
Hälsningar
ScrAnna

Minimalla sa...

Åh vad spännande! Känner på mig att 2012 kommer bli ett bra scrapår och jag tar gärna två lotter. Lycka till med bloggen!

frubards pysselkök sa...

Efter att 2011 var ett mindre roligt år, så hoppas jag att 2012 ska ge mej min pyssellust tillbaka. Vad kan då vara bättre än att börja med denna underbara candy!!!
Jag hoppas att jag gjort allt för att få 4 lotter, så nu ska jag bara hålla tummarna...

Ett gott slut och ett gott nytt år önskar jag.

Kram // Kikki

Cattiegirl sa...

Wow! Superfint godis ocg verkligen kul med en ny fräsch skiss-site!
Jag har länkat fr min sidebar (http://www.cattiegirl.blogspot.com), Följer, gillat på FB och ska precis lägga upp er logga i min blobb oxå!
4# lotter får jag det till!
Kram
//Cattie

lavanettan sa...

Vill gärna ändra min lottstatus till 4 lotter istället. Detta får jag ju bara inte missa så nu har jag kommenterat (2 ggr), blivit följare, länkat och gjort reklam för Veckans Skiss i min blogg och gillat er på Facebook. Så mycket mer kan jag ju inte göra. Förutom hoppas på tur då förstås :-). God fortsättning!

Millan sa...

Lycka till med veckans skiss i ny förpackning! :) Underbar blogcandy, självklart vill jag vara med och delta, 4 lotter till mig, har gillat på facebook, följare på bloglovin, kommentar, samt lagt eran banner på förstasidan på min blogg i min sidebar och dessutom skrivit ett inlägg om Veckans skiss med banner och om blogcandyn med bild, och hänvisat mina läsare hit! :)
Ser fram emot massa inspiration! :)

Mahlin78 sa...

Kul och spännande! Stort lycka till!!!!

4 lotter hamnar hos mig: kommentar i bloggen; följare; länkar i min sidebar; inlägg om bloggcandyn/nystarten inkl logga & candy plus att jag gillar er på FB :-)

Tigerblomma sa...

Wow, vilken candy! Den vill man ju inte missa. Följer från och med nu. Länk och banner + kommentar. Och så gillar jag på Facebook.

Gott Nytt år!
Tigerblomma

Anna Ekman sa...

Jag norpar åt mig tre lotter, är följare och har bloggat. FB har jag inte, så den lotten får någon annan.

Lycka till med nya bloggen, jag ser fram emot många fina skisser!

Majsan sa...

Åh vilken candy. Jag plockar åt mig 4 lotter :).
Följare, gillar på FB, länkat i min sidebar, lagt till eran banner :)

Lycka till!!!!

Zora sa...

Wow! vilken candy, vill gärna vara med. Tar 4 lotter = kommentar här, följare,länka, reklam, visa och gilla :O) Nu är det bara att hoppas.

Hozzan sa...

Snygg styling av bloggen och vilken Candy! Den lägger jag gärna vantarna på. 3 lotter har jag bokat mig för...följare, länkat och gjort reklam i min blogg.
Blir spännande att följa då jag gillar att skapa efter skisser

Wanel sa...

Kul med mer inspiration! Har blivit följare och ska nu länka från min blogg :)

Ska försöka få till det på facebook också.

citronlime sa...

Åh, det ska bli kul att se vad ni hittar på här framöver :)

Jag har nu kommenterat, lagt upp i min sidebar, blivit följare samt gillat på Facebook...så fyra lotter då :)

Hoppas på tur och se fram emot V.1 och 2 :)

Kram Linda

Kellis sa...

Sån otrolig candy, detta vill man ju inte missa helt enkelt! Ser fram emot att följa er nya inspirationsblogg!

/Kathleen

Sara sa...

Jag tror bestämt att jag har fått ihop fyra lotter. Kommentar, följare, länk och reklam i bloggen och gillar på fejjan! :-)
Hoppas på tur, för det där ser onekligen himla trevligt ut!!

Vibeke sa...

Hei jenter:)
Så fin bloggen har blitt!! Virkelig lekker!!!

Da blir det 3 lodd på meg: Kommentar, liker på FB og er følger:)

Krysser fingrene:)

Ida / Little sa...

Flott blogg, tar gjerne 4 logg, reklame på bloggen, følger, liker på fb og kommentar! :)

Lykke til :)

Ramona sa...

Kul!
Jag har i alla fall skaffat 2 lotter. Har ingen egen blogg men har även gillat på FB förutom att blivit fan.
Tycker det är min tur att vinna mig en liten födelsedagspresent.

Camilla - Bitz n picez sa...

Vilken otroligt fin blogcandy ni fått ihop. Den vill jag inte missa.

Så jag har knåpat ihop till FYRA LOTTER:
4 lotter:
kommentar i bloggen: Japp
bli fan/följare: blev nummer 11 på bloglovin
länka: er logga och en vanlig länk, högerkolumn på min blogg
göra reklam för candyn och visa vår
logga : Japp här ser ni det http://bitznpicez.wordpress.com/2011/12/28/blogcandy-hos-veckans-nya-skiss/

Michaela Lejonberg sa...

Jag tar 4 lotter;)
http://www.familjenlejonberghjorth.se/scrapbooking/

lenislenis sa...

Vilken candy! Wow!
Jag ska ha fått ihop till 4 lotter! Håller tummarna!

MissMian sa...

Superkul med lite nystart!!

Jag har gjort allt jag ska för fyra lotter.
kommenterat, följer med bloglovin, gillar på FB och har gjort reklam med banner i min blogg!

Heidi sa...

Härligt, ser fram emot en massa inspiration! Två lotter, tack! (om jag får delta fast jag är finnländare)

Tindela sa...

Ser också fram emot mycket inspiration, det är så dött här på scrapfronten just nu!

Linda sa...

Bloggen är verkligen jättefin!! :) Det där härliga godiset vill jag gärna vinna, så jag har gjort allt och snor åt mig fyra lotter. :)

Jonna sa...

Åh vad kul att hitta en så kul blogg :) Har fixat så jag fått fyra lotter...

Johanna sa...

Kul att ni drar igång lite nytt.
Tror jag ev. fått ihop tre lotter.
(Följer, gillar och kommentar. Blogg har jag ingen.)

Katja/MezzaNotte sa...

Kul, med nystart, ska bli spännande att följa er!! Nu håller jag tummarna med fyra lotter för den där candyn skulle göra mig suuuper lycklig!

Kramis till er alla Katja

Susanne / Rafiki sa...

Jag har norpat åt mig en lott, hoppas det räcker med en stor mängd tur, hihi. + Gillat på facebook, men det gillas väl inte?

linaliten sa...

Vad spännande, jag ska definitivt fortsätta titta in här varje vecka! :)

Maria Flink sa...

Sidan ser spännande ut och vilken härlig blogcandy!

Malin sa...

Nu tror jag att jag skaffat mig 4 lotter, det är första gången jag är med i en bloggcandy och hoppas jag länkat rätt..=P!

Här är länken till mig:
http://malinskapar.blogspot.com/p/bloggcandy.html

Hoppas jag gjort rätt...hehe.
För denna bloggcandy ser underbar ut.

Ska bli spännande med massa skisser=)

//Malin

Eivor Larsson sa...

Roligt med nystart och jag harkar på på detta candy!
Har fått ihop 3 lotter *ler*...kommenterat, blivit följare och länkat hit i min blogg.

Roligt att se vad som hittas på här, skisstokig som jag är!

Trevlig dag önskar jag Er!
//Ejja

Lilla Anna sa...

Jättefin blogg. Och det där bloggcandyt är jag mycket sugen på.

Har gjort allt för 4 lotter.
http://lillaannapysslar.blogg.se/2012/january/blogcandy-hos-veckans-skiss.html

Lena B sa...

Jag önskar er lycka till med nystarten!
En lott vill jag gärna ha.

// Lena B

Mia sa...

Hej!
Vilken härlig blogg - den kommer jag att följa med glädje :)
Jag har tagit fyra lotter och håller tummarna hårt!

God fortsättning på det nya året!

Mia / pysselmia

Niina j sa...

Det här verkar spännande! Behöver utmanas och utvecklas - jag följer bloggen och tar två lotter :-D

Lena B E sa...

Vilken härlig blogg, lycka till med nystarten!
Den här bloggen ska bli spännande att följa. :)
Jag har avklarat alla "måsten" så jag kniper fyra (4) lotter på en gång.
Nu håller jag tummarna hårt till dragningen. ;)
Kramar från Lena

Anonym sa...

Kel med facebooksida!!

Märta sa...

Kul med en facebooksida!

bentes blogg sa...

Kjempefin blogg. skal bli spennende og føge dere. Knallflott candy.

Tinto sa...

UNDERBAR candy! Jag har tagit 4 lotter :D
Här är mitt blogginlägg: http://stirredreality.com/tinto/?p=750

Kram / Tinto

Anonym sa...

Jag erkänner, jag har inte varit på denna webbsida på länge ... men det var en annan glädje att se det är en så viktig fråga och ignoreras av så många, även professionella. Jag tackar dig för att göra människor mer medvetna om möjliga problem.