måndag 4 juli 2016

Ny inspiratör nummer 2

Här kommer inspiratör nummer två, hon heter Malin.
Malin beskriver sig själv så här:

Malin här, är 38 år, gift och boendes i Kalmar.
Är sedan 1 år åter student efter att ha vågat ta steget att börja plugga en andra sväng.
Jag har scrappat sedan september 2007 och är så glad att jag hittade denna hobby som gör att min rastlöshet äntligen gett med sig.
Att ha musik, ljudbok eller något annat att lyssna på under tiden är något som gör att jag blir ännu mer kreativ.


Jag är en allätare och gör det som känns rätt för stunden, men mest blir det layouter och kort.
Att våga utmana mig själv att testa nya saker är också något jag jobbar på och försöker göra i större utsträckning. Jag tycker själv om att göra mina alster väldigt varierade, ena dagen clean och nästa dag med massor av detaljer.

Mina andra hobbys är framför allt geocaching, men även läsa böcker, fotografering, matlagning och inte minst träning.

Jag är även inspiratör hos Kortskissen, och har tidigare varit inspiratör hos Skrotboken.

Min privata blogg: www.mahlin78.blogspot.se




Inga kommentarer: