tisdag 28 juni 2016

#115

God morgon alla härliga skapare!

Denna vecka och denna skiss är sista ordinarie skiss denna första halva av 2016.
Det är Ciza som gjort denna skiss.



Hennes tolkning:
 
Jag ville få till lite annorlunda former med det som fanns på skissen. Så jag har använt washitape (det gröna) på en vit romb som jag klippt ut. Sedan har jag använt sugrör som ram/kant. 

Teamets tolkningar:

Christel

Min sista tolkning här som designer, lite trist, men dags att ge andra chansen och variera lite. Ovanligt, men detta blev ett Grattiskort som är dubbelt istället för en layout. Jag vände lite på skissen och gjorde lite fler banners. Jag tackar och bockar för en härlig tid här och önskar nya designers lycka till!

Karin

Pappret passade så bra för en bild på min pappa i sin lilla båt. Jag har scrappat denna bild förut, men tycker den är så bra. Tack för denna utmanande skiss!

Carina
Den här veckan blev det ett kort. Jag stämplade två cupcakes som jag sedan embossade. Målade sedan med distresser över hela pappret. Bildformen följer inte skissen men i övrigt tror jag att man kan se skissen i min tolkning.

Maria
 
Jag har valt att vrida lite på denna skiss så den skulle passa mig bättre. Cirkeln fick bli en dooliles då jag ville ha fotot rektangulärt. Det var en klurig men skoj skiss.

Åsa
 
Jag ville göra en riktig CAS tolkning av den fina skissen så jag komprimerade den en hel del.


Länka till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar till inlägget där
din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album. Vi vill se din tolkning senast
måndag 4/7 kl 23:55.

Det går bra att länka till ett instagramkonto eller ett album på Facebook, men glöm inte att, om du
är “privat” kommer endast de som är vänner med dig att kunna se din bild. På FB räcker det att de
album du länkar till har inställningen "public", dock kommer bara “dina vänner” att kunna
kommentera.

Du kan även skicka din tolkning till oss via mail eller som ett PM via Facebook – Ni har väl inte missat att alla inskickade bidrag hittar nu under fliken "mailbidrag"?!

Mer information finns under fliken ”frågor och svar”

Inga kommentarer: