söndag 20 oktober 2013

Veckans val #41

Ännu en vecka med "för sen" vinnare. Denna gång skyller jag på dels en alldeles för bra bok (jag rekommenderar verkligen böckerna om Claire och Jamie av Diana Gabaldon - även om jag har läst dem flertalet gånger griper de mig varje gång!), dels på ännu en vecka med målfotoavgörande!

Först några vi tycker ska uppmärksammas lite extra:

Helena




Sofia



Och så veckans vinnare...




:




:




:




Åsa I


"gillar enkelheten, detaljerna och att hon lyckats få in så många fotografier från kalaset"
"Har visat att det inte finns några gränser för hur många foton man kan ha på en Layout, detta måste vara rekord"
"läckert med alla fotona!!"


Grattis, Åsa!

Jag skickar över vinsten med internposten endera dagen! ;)


Och ni har fortfarande ett drygt dygn på er att tolka Maria/lilla07an's skiss.

/Malin


1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, vad roligt! Tack så mycket! Vad glad jag blir :)